Název:
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Překlad názvu:
An assessment of shopping atmosphere of selected retail units
Autoři:
Luxová, Adéla ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách, jimiž jsou Billa a Penny Market. Práce je rozdělena do dvou samostatných bloků. V prvním, teoretickém, je popsána nákupní atmosféra, metoda analýzy a obě prodejní jednotky. Druhá část se věnuje samotné analýze a subjektivnímu hodnocení obou prodejen.This bachelor thesis evaluates a shopping atmosphere in two retail units - Billa and Penny Market. This thesis is divided into two individual parts. First is theoretical. This part describes shopping atmosphere, method of analyse and both retail units. Second part is analytical. Both retail units are there subjectively evaluated.
Klíčová slova:
Billa; Nákupní atmosféra; Penny Market; Billa; Penny Market; Shopping atmosphere
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23355