Název:
Marketingová strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing strategy of a chosen company
Autoři:
Lukačková, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Saňková, Veronika (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce popisuje proces marketingového řízení se zaměřením se na stanovení marketingové strategie. Na základě analýz a vlastního výzkumu je stanovena nová marketingová strategie pro společnost Hopi Popi, jediného českého výrobce popcornu od mikrovlnné trouby. Současně je analyzována původní marketingová strategie zaměřená na koncového zákazníka a současná marketingová strategie zaměřená víceméně na sektor B2B.This thesis concentrates on marketing proceedings, especially on setting the marketing strategy. New marketing stategy for the company Hopi Popi, the only company producing the microwave popcorn in the Czech Republic, is set on the base of the own analysis. At the same time is analysed the original marketing strategy of the company, which was oriented on the consumers and the current marketing strategy, which concentrates on B2B.
Klíčová slova:
Hopi Popi; marketingová strategie; popcorn; typologie českého zákazníka; Hopi Popi; marketing strategy; popcorn; typology of czech consumer
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26573