Název: Vliv konfuciánství na obchod v Asii
Překlad názvu: Influence of Confucianism on business in Asia
Autoři: Duong, Minh Vuong ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Xiaokun, Li (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: koncept ztráty tváře; Konfucianismus, konfuciánství, vliv konfuciánství na obchod, obchodní kultura, etiketa, styl řízení; Čína, Vietnam, Korea, Japonsko; China, Vietnam, Korea, Japan; Confucianism, Confucian, influence of confucianism on business in Asia, business culture, etiquete; Lose face concept

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24062

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75184


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet