Název:
Budování věrnostního systému firmy
Překlad názvu:
Building Company Loyalty System
Autoři:
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o významu věrného zákazníka a věrnostních systémech jako nástroje napomáhajícímu budování loajality. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka, zabývá se problematikou udržení zákazníka. Popisuje historii a typy věrnostních programů, faktory důležité pro rozhodování o jejich zavedení a problémy s nimi spojené. Praktická část práce se týka trhu s oděvy, společnosti Orsay a jejího věrnostního systému Orsay klub. Práce taky obsahuje průzkum týkající se věrnostních programů na trhu s oděvy se zaměřením na obchod Orsay a jeho Orsay klub.The thesis discusses the importance of loyal customers, and loyalty system as a tool for building loyalty. It defines loyalty and customer satisfaction, it deals with the issue of customer retention. It describes the history and types of loyalty programs, important factors for deciding on their implementation and problems associated with them. The practical part is concerned with the clothing market, Orsay company and its Orsay Club loyalty systeme. The work also includes a survey of the loyalty programs on the market with clothes, with a focus on Orsay and Orsay club.
Klíčová slova:
loajalita; Orsay; Orsay klub; spokojenost zákazníka; trh s oděvy; věrnost; věrnostní systémy; fashion market; loyalty; loyalty clubs; loyalty programs; Orsay; Orsay klub
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26571