Název: Marketingový význam rozdílů ve spotřebním chování žen a mužů.
Překlad názvu: Marketing significance of differences in consumer behavior between men and women.
Autoři: Fimbingerová, Kateřina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketing; spotřební chování; consumer behavior; marketing; questionnaire

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25096

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75125


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet