Název:
Marketingový význam rozdílů ve spotřebním chování žen a mužů.
Překlad názvu:
Marketing significance of differences in consumer behavior between men and women.
Autoři:
Fimbingerová, Kateřina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá zkoumáním tendencí zákazníků - mužů a žen, zda a jak se mění jejich nákupní chování. Dále je zkoumáno sbližování rolí žen a mužů a projevy tohoto procesu v nákupním chování.This thesis examines the tendency of customers - men and women, whether and how their buying habits are changing. Next the approximation of gender roles and manifestations of this process in shopping behavior are examined.
Klíčová slova:
dotazník; marketing; spotřební chování; consumer behavior; marketing; questionnaire
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25096