Original title:
Marketingový význam rozdílů ve spotřebním chování žen a mužů.
Translated title:
Marketing significance of differences in consumer behavior between men and women.
Authors:
Fimbingerová, Kateřina ; Koudelka, Jan (advisor) ; Hubinková, Zuzana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce se zabývá zkoumáním tendencí zákazníků - mužů a žen, zda a jak se mění jejich nákupní chování. Dále je zkoumáno sbližování rolí žen a mužů a projevy tohoto procesu v nákupním chování.This thesis examines the tendency of customers - men and women, whether and how their buying habits are changing. Next the approximation of gender roles and manifestations of this process in shopping behavior are examined.
Keywords:
consumer behavior; marketing; questionnaire; dotazník; marketing; spotřební chování
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25096