Original title:
Guerilla marketing na vybrané české společnosti
Translated title:
Guerilla Marketing on selected Czech companies
Authors:
Prošvicová, Soňa ; Skokanová, Dagmar (advisor) ; Palková, Kateřina (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je podrobné představení guerilla marketingu a všeho co je o tomto novém marketingovém trendu důležité vědět. Dále bližší zmapování kampaní společnosti (Vodafone Czech Republic. a.s.). V závěru práce je pomocí dotazníkového šetření analyzováno, jaký mají lidé v dnešní době postoj k reklamě, ke kampaním společnosti a jaké mají povědomí o využívání guerilla marketingu nejen touto, ale i ostatními společnostmi.The main objective of my work is a thorough introduction of guerilla marketing and of everything that is important to know about this new marketing trend. Futhermore it presents the survey of the campaign of Vodafone Czech Republic corp. The final part of my work analyses, by means of a question-form, the public opinion on the ways of advertising, company's campaigns and general knowledge about the phenomenon of guerilla marketing.
Keywords:
Advertisement; Guerilla campaign; Guerilla marketing; New marketing trends; Guerilla marketing; Guerillové kampaně; Nové marketngové trendy; Reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/27623