Název: Analýza marketingové komunikace České spořitelny
Překlad názvu: Analysis of marketing comunication of „Česká spořitelna“
Autoři: Volencová, Kamila ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Horáková, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: klienti banky; média; produkty banky; reklamní kampaň; advertising campaign; bank products; clients; media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25711

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74977


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet