Název:
Analýza marketingové komunikace České spořitelny
Překlad názvu:
Analysis of marketing comunication of „Česká spořitelna“
Autoři:
Volencová, Kamila ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Horáková, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Má práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace přední tuzemské banky -- České spořitelny. Ta využívá všechny nástroje komunikačního mixu. Nejnákladnější je reklama, je však dobře kontrolovatelná a vyhodnotitelná. Přesným opakem je osobní prodej v rámci pobočky. Můj cíl je přiblížit všechny součásti komunikačního mixu a popis jejich aktuálního využití v České spořitelně. Jedná se o velmi rozsáhlou problematiku. Uvedu obecný všeobecný popis každého z nich, což podložím konkrétními příklady. Ve své práci vycházím z vlastních zkušeností, interních materiálů banky, externích dostupných materiálů a vlastního průzkumu. Práce je psána objektivním přístupem a doplněna mým vlastním názorem a doporučením.My work is focused on the analysis of a marketing communication of the leading Czech bank -- Česká spořitelna. It uses all the tools of a communication mix. The most expensive is advertisement, however it is well controllable and reportable. It is the exact opposite of personal sales within the branch. My goal is to bring closer all parts of the communication mix and describe their current use in Česká spořitelna. This is a very large issue. It mentions a general description of each, which bedrock concrete examples. In my work I come from my personal experience, internal documents of the bank, external available materials and my own research. The work is written in an objective approach and my own opinions and recommendations are added.
Klíčová slova:
klienti banky; média; produkty banky; reklamní kampaň; advertising campaign; bank products; clients; media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25711