Název:
Pozice firmy Škoda Auto na indickém trhu
Překlad názvu:
Position of Skoda Auto company on the Indian market
Autoři:
Knížková, Šárka ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Fišera, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce popisuje postavení firmy Škoda Auto na indickém trhu. K závěrům této práce byla použita SWOT analýza a srovnání prodejů vozidel s konkurenčními modely. Pozornost je věnována také automobilovému průmyslu v Indii. Součástí práce je i popis základních faktů o Indii, kulturních rozdílů a srovnání Indie s Českou republikou dle dimenzí definovaných nizozemským sociologem Geertem Hofstede.This bachelor's paper describes the position of Skoda Auto company on the Indian market. SWOT analysis and car sales comparison were used for the conclusions of this work. I also paid attention to India's automobile industry. Basic facts about India are also a part of this work as well as cultural differences and comparison of India and the Czech Republic according to dimensions defined by the Dutch sociologist Geert Hofstede.
Klíčová slova:
automobilový průmysl; Indie; kultura; SWOT analýza; Škoda Auto; automotive industry; culture; India; Skoda Auto; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24430