Název:
Marketingová strategie společnosti Ahold v České republice
Překlad názvu:
Marketing strategy of Ahold Company in the Czech Republic
Autoři:
Hubáček, David ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Beneš, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem mé bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii pro společnost Ahold v České republice. Výběr této práce je zcela prozaický. V dnešní moderní a uspěchané době je těžké udržet si a získat nové zákazníky. Ať už je to kvůli jejich vyšším nárokům nebo kvůli velmi silné konkurenci. V úvodní části mé bakalářské práce krátce shrnu teoretická východiska, která poté aplikuji přímo na společnost Ahold v České republice. V druhé, analytické části práce, představím společnost Ahold a provedu jednotlivé analýzy. Z těchto analýz pak sestavím SWOT analýzu, kde již navrhnu některé příležitosti pro vybranou společnost. Závěrem shrnu výsledky mé analýzy a zhodnotím, zda a jakým způsobem by mohly navržené příležitosti společnost Ahold inspirovat.The main purpose of my bachelor's work is to suggest a marketing strategy for Ahold Company in the Czech Republic. The selection of this work is quite prosaic. It is difficult to retain and attract new customers in today's modern and hectic times. Whether it is due to their higher demands or because of a very strong competition. In the introductory part of my bachelor's work I will shortly summarize the theoretical background, which I then apply directly to Ahold Company in the Czech Republic The second part will be analytical and I will introduce the Ahold Company and I will put the individual analysis into effect. I set up a SWOT analysis from these analyses and I will suggest some opportunities for selected company. In the conclusion I sum up the results of my analysis and consider whether or not and in which way the proposed opportunities could inspire Ahold Company.
Klíčová slova:
marketingová strategie; společnost Ahold; SWOT analýza; Ahold Company; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24428