Název: Marketingová strategie společnosti Ahold v České republice
Překlad názvu: Marketing strategy of Ahold Company in the Czech Republic
Autoři: Hubáček, David ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Beneš, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; společnost Ahold; SWOT analýza; Ahold Company; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24428

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74763


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet