Název:
Analýza marketingového prostředí v Ruské federaci
Překlad názvu:
Analysis of the marketing environment in Russian Federation
Autoři:
Baranenko, Elena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé práce je objektivní analýza ruského trhu, jako nabízejícího nové příležitosti pro podnikání zahraničních subjektů. Pokusím se nastínit všechny možné oblasti, které by mohly zajímat potenciální podnikatele, plánující nebo jen uvažující o možném vstupu na ruský trh. Budu se snažit popsat možné příležitosti pro podnikání, ale také ukázat na problémy, s nimiž se Rusko ještě v současné době potýká a které by mohly nepříznivě ovlivnit podnikání na ruském trhu. Dalším cílem bude zkoumání vzájemného obchodování mezi Ruskem a Českou republikou, zhodnocení současného a předpokládaného vývoje vztahu mezi oběma zeměmi.Analysis of the marketing environment in Russian Federation
Klíčová slova:
Hospodářský vývoj; Rusko; Vývoj vztahů ČR a RF; economic development; relations between CZ and RF; Russia
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11485