Original title:
Analýza marketingového prostředí v Ruské federaci
Translated title:
Analysis of the marketing environment in Russian Federation
Authors:
Baranenko, Elena ; Machková, Hana (advisor) ; Štěrbová, Ludmila (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé práce je objektivní analýza ruského trhu, jako nabízejícího nové příležitosti pro podnikání zahraničních subjektů. Pokusím se nastínit všechny možné oblasti, které by mohly zajímat potenciální podnikatele, plánující nebo jen uvažující o možném vstupu na ruský trh. Budu se snažit popsat možné příležitosti pro podnikání, ale také ukázat na problémy, s nimiž se Rusko ještě v současné době potýká a které by mohly nepříznivě ovlivnit podnikání na ruském trhu. Dalším cílem bude zkoumání vzájemného obchodování mezi Ruskem a Českou republikou, zhodnocení současného a předpokládaného vývoje vztahu mezi oběma zeměmi.Analysis of the marketing environment in Russian Federation
Keywords:
economic development; relations between CZ and RF; Russia; Hospodářský vývoj; Rusko; Vývoj vztahů ČR a RF
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/11485