Original title: Strategické řízení značky ve společnosti Hilti, s.r.o.
Authors: Kiršnerová, Kateřina ; Žebrák, Miroslav (advisor) ; Rozkošný, Karel (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu procesu strategického řízení značky ve společnosti Hilti, s.r.o. Pomocí teoretických znalostí a analýzy současné situace se snažím odhadnout oblasti na zlepšení, které pomohou společnosti Hilti ve zkvalitnění tohoto procesu.
Keywords: 4P; brand; managenet; marketing; stragetické řízení značky

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7350

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7457


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share