Název:
Strategické řízení značky ve společnosti Hilti, s.r.o.
Autoři:
Kiršnerová, Kateřina ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Rozkošný, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu procesu strategického řízení značky ve společnosti Hilti, s.r.o. Pomocí teoretických znalostí a analýzy současné situace se snažím odhadnout oblasti na zlepšení, které pomohou společnosti Hilti ve zkvalitnění tohoto procesu.
Klíčová slova:
4P; brand; managenet; marketing; stragetické řízení značky
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7350