Název:
Aplikace teorie moderní firmy v prostředí společnosti CS Mtrade,s.r.o.
Překlad názvu:
Application of Modern company theory o company CS-Mtrade
Autoři:
Vich, Marek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První kapitola (teoretická část) definuje podnik, jeho okolí, marketing, marketingové nástroje a marketingovou komunikaci. Druhá kapitola se zabývá praktickou částí. První podkapitola popisuje Teorii moderní firmy, její základy, východiska a teorie s ní spojené. Druhá podkapitola představuje společnost CS-Mtrade, s.r.o., její současný marketing a SWOT analýzu. Třetí podkapitola se zaměřuje na aplikaci Teorie moderní firmy na společnost CS-Mtrade,s.r.o., pomocí analýzy konkurenceschopnosti a perspektiv a doporučení do budoucna.First chapter (theoretic part) defines company, surroundings of company, marketing, marketing instruments and marketing communication. Second chapter focuses on practic part. First sub-chapter describes the Modern company theory, its basics and theories connected with it. Second sub-chapter presents company CS-Mtrade, its actual marketing strategy and SWOT analysis. Third sub-chapter focuses on application of Moder company theory on company CS-Mtrade by making analysis of competitiveness and making suggestions for the future.
Klíčová slova:
Konkurenceschopnost; Marketing; Vzdělávání; Competitiveness; Consulting; Marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24331