Original title:
Komunikační aktivity vybrané obchodní společnosti
Translated title:
Communications activities of a choosen company
Authors:
Lafantová, Marie ; Zeman, Jiří (advisor) ; Filipová, Alena (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce na téma "Komunikační aktivity vybrané obchodní společnosti" se zabývá problematikou marketingové komunikace. Teoretická část rozebírá, jakým způsobem obecně komunikují obchodní společnosti na českém trhu a čím je specifická propagace v oblasti divadel. Praktická část se pak zabývá komunikační kampaní konkrétní obchodní společnosti, jíž je právě soukromá divadelní společnost. Rozebírá její komunikační kampaň z hlediska jednotlivých nástrojů a časového nasazení a jednotlivé kroky hodnotí.This thesis deals with marketing communication. The theoretical part says how companies communicate in the Czech Republic and what is typical for theatres. Practical part is about communication campaign of a concrete company -- private theater company. It describes its campaign in light of time and used instruments and it evaluates it in the end.
Keywords:
communication; communications activities; marketing communication; promotion; komunikace; komunikační aktivity; komunikační kampaň; marketing; marketingová komunikace; propagace; propagační kampaň
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25429