Název:
Obchodní a kulturní specifika Senegalu
Překlad názvu:
Business and Cultural Specialities of Senegal
Autoři:
Vávrová, Kateřina ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce podává všestranné informace o Senegalu s ohledem na obchodní vztahy mezi touto zemí a Českou republikou. V první kapitole jsou rozpracovány základní údaje o teritoriu, včetně historie Senegalu a podrobné charakteristiky místního obyvatelstva. Druhá kapitola pojednává o současné politické a ekonomické situaci v zemi a zahrnuje rovněž zahraničně-politickou orientaci Senegalu. Třetí kapitola se věnuje postavení země na poli mezinárodního obchodu, dále se konkrétně zaměřuje na vztahy mezi Senegalem a Českou republikou, včetně uvedení konkrétních zkušeností českých firem obchodujících se Senegalem. Poslední, čtvrtá kapitola je přehledem o senegalské společnosti a kultuře, s důrazem na kulturní aspekty obchodního jednání s touto zemí.This thesis provides complex information about Senegal with regard to its relations with the Czech Republic. The first chapter presents basic information about the territory, such as geography, demography and history of Senegal and detailed characterisctics of local population. The second chapter discusses the current political and economic situation in the country as well as its foreign-policy orienation. The third chapter describes the position of Senegal in international trade and focuses on its relations with the Czech Republic. The last chapter is an overview of Senegalese society and culture, with an emphasis on cultural aspects of business negotiation in the country.
Klíčová slova:
Kultura Senegalu; Obchod Senegalu; Senegal; Business in Senegal; Culture of Senegal; Senegal
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24423