Original title:
Marketingová analýza společnosti v pozici dodavatele služeb cestovního ruchu globálním klientům
Translated title:
Marketing analysis of the company at the position of travel industry supplier to the global clients
Authors:
Škorík, Matúš ; Král, Petr (advisor) ; Vokáč, Matěj (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce obsahuje informace o marketingovém prostředí kongresového a incentivního incomingového cestovního ruchu v rámci globálních obchodních operací, jejich vývoj, analýzu, doporučení a predikce vývoje v nejbližším období.This bachelor thesis includes information on marketing environment of congress and incentive incoming travel industry within the frame of global business operations, its development, analysis, recommendations and predicitions for the next time period.
Keywords:
global clients; marketing analysis; travel industry; cestovní ruch; globální klienti; marketingová analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25520