Název:
Marketingová analýza společnosti v pozici dodavatele služeb cestovního ruchu globálním klientům
Překlad názvu:
Marketing analysis of the company at the position of travel industry supplier to the global clients
Autoři:
Škorík, Matúš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce obsahuje informace o marketingovém prostředí kongresového a incentivního incomingového cestovního ruchu v rámci globálních obchodních operací, jejich vývoj, analýzu, doporučení a predikce vývoje v nejbližším období.This bachelor thesis includes information on marketing environment of congress and incentive incoming travel industry within the frame of global business operations, its development, analysis, recommendations and predicitions for the next time period.
Klíčová slova:
cestovní ruch; globální klienti; marketingová analýza; global clients; marketing analysis; travel industry
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25520