Název:
Finanční analýza Čedok, a.s.
Překlad názvu:
Financial analysis of ČEDOK j.s.c.
Autoři:
Vaniš, Tomáš ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Škerlíková, Tatiana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Mezi hlavní body této bakalářské práce patří vymezení základních metodických postupů, které povedou k úspěšnému zpracování finanční analýzy konkrétního podniku. V další části práce dojde na představení vybraného podniku, který bude reprezentovat cestovní kancelář ČEDOK a.s. a zároveň aplikaci výše zmíněné metodiky na tomto podnikatelském subjektu. Výsledné hodnoty budou vyhodnoceny a následně okomentovány tak, aby přidaná hodnota tohoto rozboru byla co možná nejvyšší. Pro získání hlubšího povědomí o hospodaření cestovních kanceláří na českém cestovním trhu bude provedeno mezipodnikové srovnání s blízkým konkurentem ČEDOKu, podnikem Fischer a.s. Následovat bude představení i tohoto podniku a podobný rozbor, jaký byl proveden u ČEDOKU. Současně u každého ukazatele dojde k porovnání výsledných hodnot u obou cestovních kanceláří. Pro snazší rozpoznání rozdílů v způsobu hospodaření těchto podniků bude práce doplněna grafy k vybraným ukazatelům finanční analýzy. Závěr této analýzy nabídne rovněž komplexní shrnutí výsledků a realizování určitého závěrečného vyhodnocení.The main points of this work include the definition of basic methodological procedures for the successful treatment of a financial analysis of a particular company. The next section will constitute the selected company, a travel agency ČEDOK j.s.c. and will apply the above methodology to the business entity. Resulting values will be evaluated and commented so that an added value of this analysis was as high as possible. To gain a better awareness of an economy of travel agencies in the Czech travel market, will be made an inter company comparison with a nearby competitor of ČEDOK, Fischer j.s.c. The next section will constitute this company too and will realize similar analysis, which was performed on ČEDOK. At the same time for each indicator will be compared the results for both travel agencies. For an easier detection of differences in the way of an economy of these companies, the work will be accompanied by graphs for selected indicators of a financial analysis. A conclusion of this analysis also offers a global summary of results and a realization of a particular final evaluation.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; finanční analýza; mezipodnikové srovnání; financial analysis; inter company comparison; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24040