Název:
Marketingová strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing strategy of a selected company
Autoři:
Gajzurová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie produktu cestovního pojištění Allianz pojišťovny, a.s. včetně návrhů a doporučení na její zlepšení. Teoretická část objasňuje a vysvětluje jednotlivé etapy části praktické. Zabývá se tedy problematikou marketingové strategie, marketingového mixu a teorie značky. V praktické části je rozebrán marketingový mix, stanovena analýza konkurence, SWOT analýza a proveden vlastní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na závěr této práce je uvedeno celkové zhodnocení a navržená doporučení.The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing strategy of the travel insurance, product of Allianz pojišťovna, a.s. The thesis also includes proposals and recommendation for its improvement. In the theoretical part of the thesis the individual phases of the practical part are discribed. It deals with the issue of marketing strategy, marketing mix and the brand theory. Practical part of the thesis deals with marketing mix, competition analysis and SWOT analysis of the Allianz's travel insurance. This part also includes the results of the performed survey. At the end of this thesis the total evaluation and recommendation are mentioned.
Klíčová slova:
Allianz; cestovní pojištění; Marketing; Marketingová strategie; Allianz; Marketing; Marketing strategy; travel insurance
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26523