Název:
Analýza nákupní atmosféry vybraných firem
Překlad názvu:
Analysis of Shopping Atmosphere of Chosen Companies
Autoři:
Králová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První kapitola vysvětluje pojmy nákupní prostředí a nákupní atmosféra a představuje faktory, které patří do nákupní atmosféry nebo ji ovlivňují. Druhá kapitola popisuje hodnocená kritéria pro analýzu nákupní atmosféry a také popisuje postup pro provádění samotné analýzy. Třetí kapitola stručně představuje jednotlivé společnosti a hodnocené provozovny rychlého občerstvení McDonald's a KFC; její převážná část se zabývá samotnou analýzou nákupní atmosféry a jejími výsledky. Ve čtvrté kapitole jsou představeny výsledky dotazníkového šetření a Osgoodova sémantického diferenciálu. Poslední kapitola se zaměřuje na odhalené nedostatky při analýze nákupní atmosféry a při dotazníkovém šetření a dále představuje návrhy na zlepšení pro hodnocené provozovny.The first chapter explains the terms of shopping environment and shopping atmosphere and introduces the factors which belong to the shopping atmosphere or those which influence it. The second chapter describes the rated criteria for the analysis of shopping atmosphere and this chapter also describes the single steps of the analysis. In the third chapter, the companies and rated fast food restaurants McDonald's and KFC are shortly introduced. The main part of this chapter aims to the analysis of the shopping atmosphere and its results. The forth chapter describes the results of the questionnaire survey and of the Osgood's semantic differential. The last chapter aims to the revealed lacks found out during the analysis and questionnaire survey and introduces some proposals for improvement for rated fast food restaurants.
Klíčová slova:
kupní rozhodovací proces; nákupní atmosféra; Osgoodův sémantický diferenciál; provozovny rychlého občerstvení; fast food restaurants; Osgood´s semantic differential; purchasing decision process; shopping atmosphere
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25425