Název:
Marketing na trhu nemovitostí
Překlad názvu:
Real Estate Marketing
Autoři:
Mayerová, Michaela ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se v první části zabývá vývojem trhu nemovitostí v České republice a podrobně popisuje období krize a s ním související změny na tomto trhu. V druhé části popisuje marketing na trhu nemovitostí a uvádí nejčastější marketingové nástroje rozdělené podle kategorií komunikačního mixu. V používání těchto nástrojů došlo na základě krize k patrným změnám, které jsou zde popsány, a dokládají je také příklady úspěšných a neúspěšných developerských projektů.The first part of the thesis contains the history of the real estate market in the Czech Republic and describes in detail the crisis period with all changes it has brought to the market. The second part describes real estate marketing and indicates most frequent marketing instruments of the communication mix. The thesis shows how these instruments modified during the crisis, which is also proved on the examples of new successful and unsuccessful administrative and residential projects.
Klíčová slova:
Krize; Marketing; Nemovitosti; Trh nemovitostí; Crisis; Marketing; Real Estate Market; Real Estates
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24365