Original title:
Marketingová strategie pro franchisingový řetězec Potrefená Husa.
Translated title:
Marketing Strategy of the Chain of Restaurants Potrefená Husa.
Authors:
Kodeš, Marek ; Postler, Milan (advisor) ; Petřík, David (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je popsat franchisingový řetězec restaurací Potrefená husa. Kombinací teoretických znalostí a praktické práce v terénu popisuje, jakým způsobem tento projekt funguje. Za pomoci SWOT analýzy a zevrubného popisu současného konceptu navrhuje možné změny současné marketingové strategie.The objective of this bachelor thesis is to describe the marketing strategy of Potrefená Husa (a franchised chain of restaurants owned by Staropramen). By the combination of theoretical knowledge and practical fieldwork this project describes how this innovative idea of branded restaurants has been developed. Through a SWOT analysis and in-depth research I have obtained new ideas to improve the recent marketing strategy.
Keywords:
Franchising; Pivovary Staropramen; Potrefená husa; Franchising; Pivovary Staropramen; Potrefená husa
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/27844