Název: Marketingová strategie pro franchisingový řetězec Potrefená Husa.
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Chain of Restaurants Potrefená Husa.
Autoři: Kodeš, Marek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petřík, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Franchising; Pivovary Staropramen; Potrefená husa; Franchising; Pivovary Staropramen; Potrefená husa

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27844

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74154


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet