Název: Analýza a strategie společnosti Škoda Auto a.s. na čínském trhu, možnosti rozšíření na trhy JV Asie
Překlad názvu: Analysis and strategy of the company Škoda Auto, a.s. in the market of China, possibilities to expand in the markets of Southeast of Asia
Autoři: Tomanová, Veronika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hevešová, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Automobilový průmysl; JV Asie; Licence; montážní závod; Čína; Automotive industry; China; license; The Southeast of Asia

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25269

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73847


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet