Original title:
Marketingová data jako informační potřeba firmy
Authors:
Švarcová, Eva ; Dvořáková, Dana (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Oblast marketingu se stejně jako celá společnost dynamicky rozvíjí a důsledkem toho přibývá marketingových dat. Problémy využívání dat způsobuje kromě jiného nepřesné používání systémových pojmů v marketingu. Aby bylo možné marketingová data pro potřeby firmy účelně využít, je nutné pracovníky firem informačně proškolit a data kvalitně zpracovat. Ke zpracování marketingových dat je vhodné používat marketingový informační systém. Jak ale ukazuje provedené dotazníkové šetření mezi malými a středními podniky ve Středočeském kraji, praxe za teorií velice často zaostává, zejména z důvodů malé informovanosti o možnostech využívání tohoto systému a o návratnosti do něj investovaných prostředků.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/188