Original title:
Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.
Translated title:
Suggestion of marketing strategy of Jazyky v zahraničí, s.r.o.
Authors:
Kryszczuk, Darius ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Ďoubalová, Eva (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem bakalářské práce "Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.", je na základě situační analýzy podniku a strategických marketingových nástrojů segmentace, určení cílových trhů a positioningu sestavit marketingovou strategii. V metodologické části se zabývám jednotlivými prvky strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení stávající situace podniku, analyzování marketingového mixu a návrhu doporučení.The subject of this bachelor thesis Suggestion of marketing strategy of Jazyky v zahraničí, s.r.o., based on situtation enterprise analysis and strategic marketing tools of segmentation, is to determinate targeting and positioning and to form marketing strategy. In the metodological part is contained a survey of elements of the marketing process. The practical part of the thesis is concentrated on analysis of current situation of the enterprise and on the analysis of marketing mix, and includes appropriate recommendations.
Keywords:
8P; marketing mix; suggestion of marketing strategy; 8P; marketingový mix; návrh marketingové strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/28175