Název:
Vernostné programy a ich vplyv na spotrebiteľa
Překlad názvu:
Loyalty programs and their impact on consumer
Autoři:
Rothmajerová, Jaroslava ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Maláčová, Radka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca je zameraná na vernostné programy. Jej cieľom je poukázať ako vernostný program funguje na konkrétnom príklade a v závere určiť možné vplyvy programu na spotrebiteľa. V teoretickej časti je poukázané na to, kde sa vernostné programy v rámci celkového marketingu nachádzajú. Ďalej sa práca venuje médiám, ktoré vernostné programy využívajú k marketingovej komunikácii. V praktickej časti je analyzovaný vernostný program spoločnosti Nestlé, ktorý je zameraný na detského spotrebiteľa. Súčasťou tejto časti je analýza povedomia a spokojnosti s vernostným programom na základe dotazníkového vyšetrovania. Taktiež sa tu nachádzajú spomínané vplyvy na spotrebiteľa, ktoré vychádzajú z princípu fungovania vernostného programu a výstupu z dotazníkov. Záver patrí celkovému zhrnutiu práce a zhodnoteniu dosiahnutých cieľov.Práce je zaměřená na věrnostní programy. Její cílem je poukázat, jak věrnostní program funguje na konkrétním příkladě a v závěru určit možné vlivy programu na spotřebitele. V teoretické časti je poukázano na to, kde se věrnostní programy v rámci celkového marketingu nacházejí. Dále se práce věnuje médiím, která věrnostní programy využívají k marketingové komunikaci. V praktické časti je analyzovaný věrnostní program společnosti Nestlé, který je zaměřen na dětského spotřebitele. Součástí této časti je analýza povědomí a spokojenosti s věrnostním programem na základě dotazníkového šetření. Dále zde zmiňují vlivy na spotřebitele, které vycházejí z principu fungování věrnostního programu a výstupu z dotazníků. Závěr patří celkovému shrnutí práce a hodnocení dosáhnutých cílů.The thesis is focused on loyalty programs. The aim of the thesis is to show how the loyalty program works by using a particular example and how it affects consumers. In the theoretical part, there is explained the position of loyalty programs in marketing. The thesis also deals with media, which use loyalty programs in marketing communication. In the practical part, the loyalty program of Nestlé is analysed, which is aimed at children as consumers. Awareness and satisfaction with loyalty program is analysed by questionnaire. In the work, there are also described the effects of loyalty programs on consumers, based on results from questionnaire and analysis of loyalty programs. In the conclusion, there is a summary of the whole work and evaluation of the gained results.
Klíčová slova:
Marketingová komunikace; Média; Podpora prodeje; Spotřebitel; Věrnostní programy; consumer; loyalty program; marketing communication; media; sales support
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27517