Název:
Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Překlad názvu:
The marketing strategy of Imperial Tobacoo CR, s. r. o.
Autoři:
Kolínská, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Nousek, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o." je analýza a zhodnocení jak základního poslání a vize společnosti s dlouhodobým strategickým záměrem, tak cílů a strategií konkrétně v oblasti marketingu. V první, teoretické části se věnuji celému strategickému řídícímu procesu a strategickému marketingovému procesu firmy a vysvětluji jednotlivé pojmy a výrazy a souvislosti mezi nimi. V druhé, praktické části se zaměřím na charakteristiku specifik trhu s tabákovými výrobky a aplikuji své teoretické poznatky na tradiční společnost v tomto tržním segmentu, Imperial Tobacco CR, s. r. o. Budu se zabývat nejen marketingovou strategií firmy včetně marketingové situační analýzy podniku a popisu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, ale i celkovou komparací společnosti s konkurencí.Subject of this bachelor thesis titled "The marketing strategy of Imperial Tobacco CR, s. r. o." is an analysis of the fundamental idea and vision of the company and its long-term strategic plan together with its marketing goals and strategies. The first theoretical part covers the strategic management process and the process of strategic marketing and explains the concepts, terms and relations between them. In the second practical part I am focusing on the specific characteristics of the market in tobacco products and applying my theoretical knowledge in the traditional company of this market segment, Imperial Tobacco CR, s. r. o. I am describing both the marketing strategy of the company including marketing situational analysis and instruments of marketing mix, and the overall comparison of the competition.
Klíčová slova:
marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; Marketing; Marketing mix; Marketing plan; Marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28172