Název:
Úloha agentury CzechTrade v době hospodářské krize
Překlad názvu:
The role of trade promotion agency CzechTrade during the economic crisis
Autoři:
Zálešáková, Martina ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Froňková, Martina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá úlohou agentury CzechTrade v době hospodářské krize. První kapitola nejprve stručně nastiňuje příčiny vzniku globální finanční krize následované hospodářským útlumem a popisuje, jaký vliv tyto události měly na vývoj ekonomiky ČR. Druhá kapitola se zabývá proexportní politikou vlády ČR. Ve třetí kapitole je nejprve představena agentura CzechTrade a její nabídka služeb na podporu exportu. Následuje analýza její činnosti v době hospodářské krize v ČR. Je hodnoceno, jaký byl projeven zájem o její služby a jak přispívaly k realizaci exportních aktivit českých podniků, které se v té době potýkaly s poklesem zahraniční poptávky.This bachelor thesis deals with the role of national trade promotion agency CzechTrade during the economic crisis. First part describes the causes, which led to global financial crisis followed by economic recession and mentions their impact on the economy of the Czech Republic. Second part is about export promotion policy of the Czech government. Third part presents trade promotion agency CzechTrade and its services to promote export. The analysis of its activities during the economic crisis in the Czech Republic follows. It evaluates the effectiveness of services in promoting export activities of Czech companies, who faced export problems in that time.
Klíčová slova:
Agentura na podporu obchodu CzechTrade; Globální krize; Proexportní politika; Export promotion policy; Global crisis; Trade promotion agency CzechTrade
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25264