Název:
Návrh vnitropodnikové strategie
Překlad názvu:
Proposal of company's strategy
Autoři:
Kamený, Štěpán ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Vrbová, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je na základě strategické analýzy navrhnout strategii marketingového mixu pro konkrétní mikropodnik - maloobchod s mobilními telefony a příslušenstvím. V teoretické části jsou nejprve definovány malé a střední podniky a blíže specifikovaný jejich význam. Druhá kapitola pak popisuje strategický marketing, marketingový mix a vybrané metody použité k analýze podniku. Úvodem do praktické části je třetí kapitola popisující historii mobilní komunikace ve světě i v Česku, současnost trhu s mobilními telefony a směr budoucího vývoje. Čtvrtá kapitola seznamuje s analyzovaným podnikem. V kapitolách pět a šest je provedena situační analýza (SWOT, analýza prostředí) a následuje charakteristika současného marketingového mixu podniku. Na jejich výsledky navazuje poslední sedmá kapitola obsahující návrhy a doporučení strategie pro marketingový mix podniku.The main aim of this graduation thesis is a proposal of future marketing strategy for a particular micro-enterprise based on its strategic analysis. Micro-enterprise is specialty retailer in field of cell phones and accessories. In theoretical part (two chapters) are firstly defined small and middle entrepreneurs and specified their importance. The second chapter describes strategic marketing, marketing mix and useful methods for marketing analysis. Introduction to practical part is third chapter describing history of mobile communication, current cell phone market and incoming progress. The fourth chapter introduces the analyzed company. In chapters five and six is conducted situational analysis and an overview of the current marketing mix. The seventh chapter is based on results of the previous chapters. It contains suggestions and recommendations for marketing mix strategy of the company.
Klíčová slova:
Analýza; Marketing; Mikropodnik; Mobilní telefony; Strategie; Analysis; Cell phones; Marketing; Micro-enterprise; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25586