Original title:
Vliv expanze obchodní firmy na její logistiku
Translated title:
Effect of expansion on logistics of retailer
Authors:
Mihalko, Jakub ; Cimler, Petr (advisor) ; Hommerová, Dita (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tématem mé diplomové práce je vliv zahraniční expanze na logistiku obchodní firmy. Jelikož je logistika soubor rozličných činností, práce pojednává o výrobě, dopravě, skladování a přepravě produktů od výroby až po konečného zákazníka. Nesmíme zapomenout, že logistika není jen fyzický tok zboží a materiálu, ale také tok informací, se kterými se musí každá organizace naučit pracovat.The topic of my work is about how the product is getting from designers to final customer. As logistic is a collection of many different activities we talk about production, warehousing, transport and final presentation to the customer. But nowadys logistics is not only about material flow but about the information flow as well. That is why we cannot forget to mantion the communication with the client and getting his response.
Keywords:
expansion; logistics; retail; expanze; logistika; retail
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26077