Název:
Působení rozhlasové reklamy obchodu Dobrý koš firmy Allegria
Překlad názvu:
Store Dobrý koš commercial and its influence
Autoři:
Hubková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je na základě vlastního terénního šetření stanovit, jaký vliv má na obyvatele Plzeňského kraje rozhlasová reklama internetového obchodu Dobrý koš. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje výhody a nevýhody rozhlasu jako reklamního média a zmiňuje jeho stále rostoucí význam v mediamixu zadavatelů reklamních kampaní. Praktická část obsahuje vlastní výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Získaná data jsou podrobena analýze, z jejíchž výsledků v závěru vyplývají návrhy a doporučení na zlepšení.The main object of this bachelor thesis is to estimate and provide the information how the commercial of the Internet Store Dobrý koš, which is owned by company Allegria -- Firma na zážitky Ltd., influences the inhabitants of the region of Pilsen. This study is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part summarizes advantages and disadvantages of broadcasting in comparison to other advertising media, and also mentions its increasing importance of the issue of advertising campaigns. The practical part is dealing with the author's own field research, related to the Internet store Dobrý koš. The data gained were afterwards properly analyzed. On the basis of this analysis there was all the information summarized in the conclusion and then recommended some suggestions and ideas for improvement.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; internetový obchod Dobrý koš; rozhlasová reklama; broadcasting; Internet Store Dobrý koš; polling
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26654