Název: Marketingové využití webu 2.0
Překlad názvu: Use of web 2.0 in marketing
Autoři: Vorel, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dell; internetová komunikace; internetové platformy; potenciál uživatelů; web 2.0; Dell; groundswell; internet communication; internet platform; web 2.0

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25675

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73383


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet