Název:
Marketingové využití webu 2.0
Překlad názvu:
Use of web 2.0 in marketing
Autoři:
Vorel, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá vývojem internetu do dnešní podoby, platformami pro komunikaci, které se na něm vytvořily a moţnostmi pro marketing, které nabízejí. Cílem práce je popsat trendy na internetu a vystihnout změnu v přemýšlení zákazníků. Práce poukazuje na potenciál, který se skrývá mezi uţivateli internetu a nastiňuje styl, jakým je moţné s nimi komunikovat a jak je oslovit. Zpočátku autor popisuje vývoj internetu a jeho specifické vlastnosti, následně přibliţuje jednotlivé nástroje, které můţe marketér na internetu vyuţít. Dále se zabývá posunem myšlení zákazníků a strategiemi, které je nutné aplikovat pro jejich úspěšné oslovení. Vše uvedené pak autor demonstruje na případové studii společnosti Dell, která posledních pět let tyto nástroje vyuţívá, a popisuje, jaké pro ni má tento přístup důsledky. Její styl je pak konfrontován s naprosto opačným přístupem společnosti Apple.This bachelor's thesis deals with the development of the internet into the present state, newly formed communication platforms and the possibilities for marketers. The aim of this paper is to define the internet trends and describe the shift of customers' thinking. The thesis adverts to the hidden potential of internet users, the groundswell, and outlines possible style of approaching them. Firstly, the author describes the internet development and its specific features and character just to later show various tools usable for marketing. Further it deals with the shift of customer thinking and strategies required to be applied for a successful approach of public. All mentioned is demonstrated on a Dell case study. Dell has used the modern internet tools extensively over last 5 years and the author shows the results and impact on company. To conclude, Dell style of dealing with customers is confronted with the opposed Apple approach.
Klíčová slova:
Dell; internetová komunikace; internetové platformy; potenciál uživatelů; web 2.0; Dell; groundswell; internet communication; internet platform; web 2.0
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25675