Original title:
Budovanie značky Ráááádio Impuls na českom trhu
Translated title:
Brand building of Ráááádio Impuls on the Czech market
Authors:
Matuščáková, Lenka ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Kubák, Matúš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom tejto bakalárskej práce je opísať proces budovania značky Ráááádio Impuls od roku 2004 až po súčasnosť. V teoretickej časti tejto práce je definovaná marketingová komunikácia a zásady budovania obchodnej značky. V práci sa ďalej venujem okrem predstavenia rozhlasového trhu v Českej republike a postavenia Rádia Impuls, analýze budovania značky Ráááádio Impuls, definovaniu hodnôt, vízii a misie tejto značky a marketingovej komunikácii pomocou ktorej, rádio túto značku cielene a kontinuálne buduje. Taktiež je v nej opísaná organizačná štruktúra rádia a jej zmeny, ktoré predchádzali vzniku novej značky.Cílem této bakalářske práce je popsat proces budování značky Ráááádio Impuls od roku 2004 po současnost. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace a zásady budování obchodní značky. Kromě představení rozhlasového trhu v České republice a postavení Rádia Impuls se v práci dále věnuji analýze budování značky Ráááádio Impuls, definováni hodnot, vizi a misi této značky a marketingové komunikaci, pomocí níž stanice tuto značku cílene a kontinuálne buduje. Taktéž je zde popsána organizační struktura stanice a její změny, jež předcházely vzniku nové značky.The aim of this bachelor thesis is to describe the process of building the brand Ráááádio Impuls from 2004 up to the present. The principles of marketing communication and brand building are defined in the theoretical part of this work. Further on, in addition to the description of the radio market in the Czech Republic and the position of Radio Impuls in it, I analysed in detail the building of the brand Ráááádio Impuls, its values, vision and mission as well as its marketing communication by which the brand is targetly and continuously being built. Eventually I identified the organizational structure of the radio and its changes, which preceded the creation of a new brand.
Keywords:
brand building; marketing communication; Radio Impuls; budování značky; marketingová komunikace; Rádio Impuls
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25244