Original title:
Analýza nákupních a spotřebních zvyků
Translated title:
Analysis of the consumer behavior
Authors:
Morávek, Jakub ; Koudelka, Jan (advisor) ; Skokanová, Dagmar (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních a spotřebních zvyků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou spotřebního chování a faktory, ovlivňujícími nákupní chování, druhá se věnuje vlastnímu výzkumu a výzkumu MML-TGI, které zkoumají nejčastější projevy nákupního rozhodování a chování.The bachelor thesis focuses on the analysis of the consumer behavior. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the consumer behavior in the theoretical point of view and with the factors affecting it. The second part refers to author's and the MML-TGI research which analyse the most common signs of consumer's decision making and behavior.
Keywords:
consumer behavior; marketing; MML-TGI research; marketing; spotřební chování; výzkum MML-TGI
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26832