Název:
Analýza nákupních a spotřebních zvyků
Překlad názvu:
Analysis of the consumer behavior
Autoři:
Morávek, Jakub ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních a spotřebních zvyků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou spotřebního chování a faktory, ovlivňujícími nákupní chování, druhá se věnuje vlastnímu výzkumu a výzkumu MML-TGI, které zkoumají nejčastější projevy nákupního rozhodování a chování.The bachelor thesis focuses on the analysis of the consumer behavior. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the consumer behavior in the theoretical point of view and with the factors affecting it. The second part refers to author's and the MML-TGI research which analyse the most common signs of consumer's decision making and behavior.
Klíčová slova:
marketing; spotřební chování; výzkum MML-TGI; consumer behavior; marketing; MML-TGI research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26832