Original title:
Analýza kulturního prostředí vybrané země z hlediska marketingu
Translated title:
Analysis of culture enviroment in chosen country from the marketing viewpoint
Authors:
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.
Keywords:
komunikace; kultura; mládež; tradice; Čína; životní styl
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1276