Original title: Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Translated title: Modern Methods in Quantitative Marketing Research
Authors: Tahal, Radek ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vaníček, Tomáš (referee) ; Cihlář, Jiří (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: CAPI; CATI; CAWI; clients; marketing research; observations; qualitative research; quantitative research; questioning; research agency; type of research; CAPI; CATI; CAWI; dotazování; kvalitativní výzkum; kvantitaivní výzkum; marketingový výzkum; metody výzkumu trhu; pozorování; typ výzkumu; výzkumná agentura; výzkumné agentury; zadavatel

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29124

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72786


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share