Název:
Direct marketing a automobilový trh
Překlad názvu:
Direct marketing and car market
Autoři:
Humaj, Matúš ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca je zameraná na direct marketing v úzkom spojení s automobilovým trhom v Českej republike. V teoretickej časti približuje direct marketing ako jednu z disciplín marketingovej komunikácie, hovorí o jeho výhodách, nevýhodách, úlohách, nástrojoch a právnej úprave. V praktickej časti sa pomocou analýzy trhu a dotazníka snažím nájsť slabé miesto trhu a navrhujem spôsob využitia direct marketingu.Bakalářská práce je zaměřená na direct marketing v těsném spojení s automobilovým trhem v České republice. V teoretické části přibližuje direct marketing jako jednou z disciplín marketingové komunikace, hovoří o jeho výhodách, nevýhodách, úkolech, nástrojích a právní úpravě. V praktické části se pomoci analýzy trhu a dotazníku snažím najít slabé místo trhu a navrhuji způsob využití direct marketingu.Bachelor's thesis focuses on direct marketing in close links with car market in Czech republic. Theoretical part points to direct marketing like event of marketing communication, it mentions about advantages and disadvantages, functions, tools and about adjustmen. In practical part I try to find the weak site of the market by the help of market's analysis and questionnaire and I propose the concept of direct marketing utilization.
Klíčová slova:
automobilový trh; direct marketing; marketingová komunikace; car market; direct marketing; markting communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28135