Original title:
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: OTC léky proti nachlazení
Translated title:
Marketing Communication in Pharmaceutical Industry: OTC Medicines for Colds
Authors:
Machová, Gabriela ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Polanecká, Šárka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Zhodnocení marketingové komunikace vybraných farmaceutických produktů ze skupiny volně prodejných léčiv určených pro léčbu chřipky a nachlazení prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na specifické faktory ovlivňující spotřebitelské chování cílové skupiny zákazníkůEvaluation of marketing communication selected from the group of pharmaceutical products, OTC drugs intended for treatment of flu and colds by a questionnaire survey focused on specific factors influencing consumer behavior of the target group of customers
Keywords:
Consumer Behavior; Drugs Against Flu and Colds; Marketing Communication; OTC; Pharmaceutical Industry; Farmaceutický průmysl; Léky proti chřipce a nachlazení; Marketingová komunikace; OTC; Spotřebitelské chování
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/27651