Název: Optimalizační modely při plánování reklamy
Překlad názvu: Optimization of the TV ad planning using mathematical models
Autoři: Petruška, Tomáš ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Kalčevová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: matematické modely; optimalizace; sledovanost; TV-metrové měření; mathematical models; optimization; rating; TV audience

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28496

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72259


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet