Název:
Regulace internetové reklamy
Překlad názvu:
Regulation of internet advertising
Autoři:
Jánová, Jitka ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Vrzáček, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá současnou úpravou právní regulace a samoregulace internetové reklamy. Poskytuje ucelený přehled o formách, v jakých se reklama na internetu vyskytuje. K rozboru využívá standardů národních i mezinárodních samoregulačních sdružení a doplňuje je českou legislativní úpravou. Diplomová práce kompiluje a porovnává jednotlivé standardy a normy a na tomto základě hodnotí současný stav regulace, zjišťuje nutnost legislativních norem a efektivnost samoregulace.The diploma thesis deals with the current internet advertising legislation and self-regulation and provides a summary of the internet advertising forms. For analysis the thesis uses the standards of national and international self-regulatory organisations and complements them with Czech legislation. The thesis compiles and compares particular standards and legislation and on this basis it reviews the current state of advertising regulation, discusses the necessity of legal regulation and efficiency of self-regulation.
Klíčová slova:
Internetová reklama; Online marketing; Regulace reklamy; Samoregulace; Advertising regulation; Internet advertising; Online marketing; Self-regulation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28616