Název:
Analýza a postavení firmy jako podklad strategického rozhodování
Autoři:
Škoda, Martin ; Černá, Jitka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce analyzuje firmu Centrum FotoŠkoda. Práce charakterizuje klíčové faktory, které definují hlavní cíl práce - určení strategie firmy. Vychází z analýzy mikrookolí a makrookolí, přičemž vyzužívá metod PEST a Porterův model 5 sil. Dále vychází z analýzy vznitřních zdrojů firmy. Výsledná syntéza obou analýz je základem pro formulování strategie. Závěrem práce uvádí doporučení ke stávájící strategii firmy.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5208