Název: Marketing českých politických stran v roce 2010
Překlad názvu: Political Marketing in the Czech Republic 2010. Campaigns for Chamber of Deputies election.
Autoři: Stručovská, Hana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kampaň; média; politická strana; Politický marketing; strategie politické kampaně; campaign; media; Political marketing; political marketing strategy; political party

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28914

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71894


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet