Název:
Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome
Překlad názvu:
Loyalty system of Lancôme Beauty Institute
Autoři:
Nováková, Šárka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Marádová, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zhodnotit věrnostní systém Lancôme Beauty Institutu a zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákaznic s nabízenými výhodami a popřípadě navrhnout možnosti vylepšení systému. V teoretické části jsem se zaměřila na obecnou definici spokojenosti zákazníka a péči o něj. Důležitým bodem je získávání, vytváření a udržování zákazníků, které vede až k vytváření věrnosti. Pro pochopení věrnostního systému, který využívá Lancôme Beauty Institute, je potřeba se seznámit také s obecnými principy marketingu, které jsou základem pro fungování veškerých pravidel pro vytváření, udržování a motivování současných i potenciálních zákazníků. V praktické části popisuji fungování věrnostního systému Lancôme Beauty Institutu, jaké byly etapy jeho vývoje, kdy k nim došlo a jaké byly důsledky změn ve věrnostním systému. Pro zjištění spokojenosti zákaznic s věrnostním systémem a jeho hlavních nedostatků jsem ve své diplomové práci využila dotazníkového šetření -- data jsem sebrala, třídila a provedla jejich analýzu.The aim of this paper is to evaluate the loyalty system of Lancôme Beauty Institute and ascertain with the use of questionnaire investigation the satisfaction of customers with offered benefits and alternatively suggest the possibilities of improvement of the system. The theoretical part is focused on the general definition of customer satisfaction. The important part is recruitment, maintaining and motivation of current and potential customers. The practical part describes the functioning of the loyalty system of Lancôme Beauty Institute, the stages of development and implications of changes in the loyalty system. The questionnaire investigation was used to ascertain the satisfaction with loyalty system as well as to find the main imperfections -- the data were gathered, classified and analysed.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; luxusní kosmetické výrobky; spokojenost zákazníků; věrnostní systém; customer satisfaction; loyalty system; luxury beauty products; questionnaire investigation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28964