Original title: Marketing strategy for start-up company Didogo group in CEE region with focus on new media and communications
Translated title: Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Authors: Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Hubáček, Josef (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: eng
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: E-commerce; Online advertising tools; Online Marketing; Online shopping; Social Media; Web 2.0; internetová reklama; internetové nakupování; internetový marketing; internetový obchod; nová média; sociální sítě

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/28985

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71769


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share