Název:
Komunikační strategie společnosti T-Mobile
Autoři:
Cigošová, Petra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Skripnik, Štěpán (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je popsat, interpretovat a zhodnotit komunikační strategii produktu pro mladé ? tarifu BAV SE společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout firmě pro budoucí komunikaci vlastní doporučení. Jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které společnost k oslovení cílové skupiny použila, jsou představeny na ukázkách dvou doposud uskutečněných reklamních kampaní. Pro lepší porozumění tématu je práce rovněž prokládána teoretickými poznatky.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7471