Original title: Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Authors: Beránková, Iva ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Prahy - Letňan, přičemž důraz je kladen především na přítomnost dvou velkých hypermarketů Globus a Tesco. Mezi hlavní cíle patří tyto dva řetězce porovnat na základě hodnocení letňanských zákazníků, zjistit podle kterých kritérií se tito zákazníci rozhodují při výběru prodejny a zároveň porovnat zákazníky nakupující v Tescu se zákazníky nakupující v Globusu. K dosažení těchto cílů slouží vlastní výzkum mezi obyvateli Letňan.
Keywords: hypermarket; kritéria zákazníků; marketing; obchodní jednotky

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4836

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6924


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share